Friday, September 4, 2009

KELUARGA BAHAGIAN ANAK2 AYAHANDA MD.SALLEH


1.Gua mempunyai keluarga besar,12 org adik beradik....4 lelaki & 8 Perempuan,Gua num.9..kira anak lelaki Bongsu...

2.Selama 18 tahun gua di besarkn oleh keluarga angkat,.Iaitu Kakak kepada Arwah Ayahande,Arwah Bonda Mah & Ayahanda Idris,Gua dibesarkn dengan penuh Kasih sayang,walaupun serba kekurangan.Gua rindu kn semua kasih sayang yg diberikn oleh Bonda Mah& Ayahanda Idris,kerana bg gua disaat kesusahan,mereka tetap memberi apa yg gua ingin kn...
Begitu juga Ayahanda ,setiasa dtg melihat gua,bertanya kabar & memberi sumbangan,.
3..Di atas bole dkatakn Gambar terbaru...semasa family Days...Bercuti Bersama Bonda & keluarga ada kenangan manis gua....
4...antara anak2 jejaka yg belum berjya mewarisi USAHA DAGANG GETAH ENTERPRICE...
5. ABG DIN,antara abg yg berwawasan ..dia maju dgn segala dia bt sekarang..KIRE LAIN MCM PEMBAWAK NYE,LIGAT NI,SKRG ADE MOTOR BESOR DH...tapi kepala best....

2 comments:

  1. akak kenal ko ni dulu sbb makcik mah yg jg ko kan? ko mungkin x kenal akak kot, akak dok kat kg tanjung,anak ali tokcang. makcik mah dah meninggal yer? akak x tau la plak, sbb dah lama x blk kg. muka ko dah lain sngt skg ni, klu jumpe pun mungkin dah x kenal kot. btw milah skg kat mane? kalo jumpe dia kiram salam kat die yek...

    ReplyDelete