Saturday, September 5, 2009

HOLIDAY INN SHAH ALAM 1994




Koleksi Gua kali ni,permulaan kerjaya gua sbg CHEF,tahun 1994,dSebuah Hotel D

Shah Alam,Holiday Inn,sekarang ni di kenali sbg QUANTITY HOTEL,ARWAH ABG AZLI,adalah insan yg membawa Gua utk memulakn kerjaya ..Byk suke duka,Dari SEK.24,BLOCK 30,Tinggal Bersama ARWAH & Izham,sepupu.Gua berpindah ke SEK.4,JALAN MANGGA...Bermula nya hidup Bujang,bersama kawan2...AZIZI,TOK DI,IZHAR & BEBERAPA ,rakan yg dh lupe nmnye..

15th FEB 2009 Adalah perjumpaan pertama bg semua staff Holiday Inn,berapa lama tu tk jmpa,ada mcm perubahan,perjumpaa ini jg dbuat di QUALITY HOTEL(H.I.S.A nama lama)...

3. Perjumpaan ini di usahakn oleh...AZIZI,TOK DI,IZHAR,HAWA,NORA,AZLAN DAN NM2 LAIN...Gua still contact...dia org ni memang best,kerana daya usaha menyatukan rakan2 kembali,Gua tabit beb!!!!!

4. lg 1 Azmie,bole gua anggap sbg adik...still berhubung smpi skrg...Dia ni Otak Bussiness..br mendirikn rumah tangga...SEMOGA KEKAL KEANAK CUCU..

No comments:

Post a Comment