Saturday, September 5, 2009

HILTON 1996 & 2000


Ini koleksi Gua ,kerjaya Di Hilton PJ...Tahun 1997 bermula di sana D Rest,Uncle's Chilli fun Pub...2 tahun & masuk kembali pd Tahun 2000...disini,bole dikatakan melalui alam remaja,yg Gila2...
Gam.sebelah,Fadli...nm g;lmour PEKAK...ini bdk bole bt gila beb.. ..best triple Tag Team la,,.ada sorg lg..byk kenangan manis beb..Memekak,Menyepah,bukak seluar,baling barang,kencing dlm tong sampah..gua nk crite pn susah..memang ms tu damn crazy beb..itu belum bergabung dgn Fauzey Itik..tu wa ckp triple tag team....nk jd crite bini dia anak sedara aku...fadli automatic jd anak sedara aku,lu org bayang kn bersetan sama2,last jd 1 family...tp what ever ... lu the good guy....gua br dpt berita dr dia..so Bro gua bangga dgn apa lu bt bro....!!!!semoga berjaya...

1..Gambar Staff Party..Tempt Pertama bg Pakaian Tradisional...masa Gua memang aktif,dgn segala aktiviti

2.Sebelah Gua..tu bkn kaki pukul...Tu JACK,DEMI CHEF ms tu,Dia ni paling best ,1st gua kenal bole dia ckp kit.helper...tp tu la JACK..OTAI beb!,byk tolong Gua beb,ms nk Kahwin,Bapa Jack bantu gua..Anak TOK SIAK,AU 3 KERAMAT NI> ni..Jack! tq,bro atas segalanye...
3. Ini gam.,STAFF PARTY juga TAHUN 1996,ms tu Gua jd penari..Hebat BEB,ms tu..MACHOO beb,..

4. 2 gambar2 ini adalah Rakan2 yg pernah kerja dgn gua..antara nye masih lg gua berhubung, FAUZEY ITIK...mn satu,tu tkpe..Dulu dia ni berasap punye gile,8 jam Gua kerja gan dia,mesti huru hara kitchen. dia ni gila Selepas Fadli Pekak....KENTUT,SEDAWA,NANYI XPDC,tu kegemaran dia...skrg dia dh business ,NASIK LEMAK,KT PJ OLD TOWN,Ayam Rempah lu beb,memang MERCIK!!!! SEDAP BEB.... !!!

Koleksi ni bkn utk menunjuk2 yg gua hebat @ sebalik nye...koleksi ini hanya utk kenangan buat gua @ rakan karib gua,yg dh lama terputus hubungan,dr H.I.S.A sampi ke HILTON...Byk rakan2,yg telah memberi seribu kenangan manis..tapi MASA,WAKTU berubah..so koleksi ini gua bt semua teman2..yg mengenali gua..gua doa kn semoga mereka semua,sihat,dimurah rezeki...gua sayang lu all semua!!!


No comments:

Post a Comment